momica Pazartesi başlarım ile yarışır 😁 Aslinda ozel tabak hazırlamaya gerek yok ztn çocuklarımızında bu şekilde sağlıklı beslenmesi gerekiyor
Ne pisiriyorsaniz ondan az ölçülü yemek yeterli oluyor
Umarım istediğiniz kiloya ulaşırsınız ,şimdiden kolay gelsin😊