@“ozgnaysgl” Bugün sinire yakın 20’lik dişim çekildi. İğne yapılırken zorlandım nedense. 50dk-1 saat sürdü toplam. Parçalayarak çıkardı doktor. Zorlayıcıydı. Doktor sinire çok yakınmış dedi. Şimdi evdeyim. 4 saat geçti. Uyuşmalar yavaşça azalıyor. His kaybım yok şu an. Henüz çok şişlik de yok. Bu arada fakültede çektirdim.