ozgnaysgl Merhaba ben çektirdim yakın zamanda, bayramdan önce. Yani bu kadar iki dakikalık bir işlem olduğunu bilseydim 10 yıldır çekmezdim bunun apsesiydi temizliğiydi.
benim en büyük korkum iğneydi. iğnenin canımı çok yakacağını düşünüyordum. ancak bunu belirttiğimde spreyle lokal anestezi uyguladı, zaten onunla bile dilime kadar her yerim uyuşmuştu. korktuğumu da belirttiğim için ekstra fazla sıktı. iğneyi hiç ama hiç hissetmedim böylelikle, sadece hafif bi baskı, gözlerimi kapattım işlem boyunca. sonra o çeşitli aletlerle kurcalamaya başladı ha acıdı ha acıyacak derken ta da 2. dakika dolmamıştı ki diş çıktı. üstelik benimkinin üzerinde yarı et vardı yani, gömülü sayılmasa da malesef tamamen açıkta da durmuyordu zaten apseye sebep olan kısım da burasıydı. apranax fort ve antibiyotik verildi. ağrı için önce henüz uyuşma etkisi geçmeden bir apranax aldım, uyuşturu geçtikten sonra çok hafif ağr hissettiğimde ise yeni bir doz daha aldım. almasaydım da dayanılmaz değildi. ertesi gün artık ağrı kesiciye ihtiyaç duymadım. şuan yaklaşık işte iki hafta geçmiş sayılıyor boşluk hala mevcut yavaş yavaş kapanır diye umuyorum. iyi bir doktor bulun ve ertelemeyin derim. benim korku düzeyim 10 üzerinden 9 olan biri olarak söylüyorum bunu size.
ah bir de şu tavsiyeyi vereyim, diş taşı temizliği de yaptıracaksanız lütfen bu çekimle arasına epey mesafe koyun. ben çok zorlandım peşpeşe bunu da yaptırdığım için ve hastalandım. biraz vücudu dinlendirmek bu yoğun stres ve yeni dokular oluşurken çok daha iyi bir seçenek olur.