namkoll miilena uyumayan bebek çok zor çünkü öldürmüyor ama süründürüyor. Yastığa başımı koymamla uyumam bir oluyor çünkü sürekli ayaktayım dinlenmeye vaktim yok. Emzik denediniz mi?
miilena nadidelifora gülümsüyor sesler çıkarıyor hatta kahkaha sesleri çıkarıyor artık çevreye de ilgili kıpır kıpır öyle halsiz de değil ama kısa süreli işte yarım saat sonra huysuzlanmaya başlıyor
nadidelifora miilena fazla hareketli bebekler çabuk yorulur 🫠 zaten yanlış hatırlamıyorsam bu aylarda uyku penceresi 1-1.5 saat. Doktorlar bu durumda uyanık olduğunda nasıl ona bakarlar. Siz yine de kontrole gittiğinizde paylasin doktorunuzla. Normal diyecektir. Uykuyu seven bir bebek belliki. Uyusun da büyüsün demişler 🫶🏻
hghg miilena benim bebeğimde bazen oluyor emip uyuyor emip uyuyor ama bu her zaman olmuyor bir gün öyle bir gün tam tersi mesela. Sizin hergün mü
miilena hghg her gün böyle ya uykuyu çok seviyor ya da uykusu gazdan sesten şundan bundan bölündüğü için istediği uykuyu alamıyor yeniden uyumak istiyor aklıma bunlar geliyor yani çünkü kısa süre uyanık dursa da o sürede mutlu bir sorunu yok gibi
hindilisalam 5.aya kadar aynı böyleydi sonra deccale döndü skdndk şaka bi yana diş çıkarma dönemi falan değilse uyur yani siz de şanslı kısımdasınız bence bi ara bozulur ama düzeliyor sonra
miilena hindilisalam her ay başka bir sorun çıktığı için ben daha iyi olacak her şey diye umutlanmayı bıraktım hala gaz sorunumuz var o biter diş gelir o biter başka şey gelir ben kabullendim 😂
yaman2606 Ay ne güzel maşallah uyusun da büyüsün minik bebiş , biz 4 aylıkken günde 20-30 dk uyuyordu Bence bırakın yapışık yaşayın 😅 böylesi daha iyidir emin olun
miilena yaman2606 ben aslında uyumasından değil de memede uyumasından yoruldum galiba 😂 şükredelim yine elimizdeki ile yetinelim 😂
gkcmr Ben de aynı dertten şikayetçiydim.şimdi 6 aylık olmak üzere keşke yine öyle olsa 😂toplamda 1 saat uyumadı sabahtan beri.gece de 50 dk da bir uyanıyorum.yani keyfini çıkar😂