Bebeğim 4 aylık, gün içinde çok fazla uyuyor. Gözleri kapalı bir şekilde memeyi arıyor veriyorum uykuya devam ediyor. Ben uyandırıyorum en sonunda yoksa em uyu em uyu belki 3 4 saat uyuyacak bir uykuda. Uyanınca 1 saat zor tutuyorum tekrar uyumak istiyor. Günüm sürekli emzir uyut ile geçiyor. Bebeğim uyumuyor diye şikayet eden anneleri görünce benim bebeğim niye böyle normal mi diye sorguluyorum var mı benim gibi sorun yaşayan?