momica Pamukhanim_ atlet zıbın mı ben dün tişört full body giydirdim ama gece hiç uyumadı sıcakladı mı diye şüphelendim 0.5 tog uyku tulumu aldım atlet üstüne onu giydirip yatırcam artık
betul97_ momica İçine çıt çıtlı atlet üstüne de kısa kollu pijama takımı giydiriyorum birde biz çatı katındayız çok sıcak oluyor klima da 24 derece de açık oluyor gece ben uyurken kapatıyorum
momica betul97_ klima açtım bugun öğle uykusunda ilk defa nem alma 27 derecede kısakolku tulumla iyi uyudu sanki
MotheroftheSea İnce uzun kollu penye tulum ile yatırdım bu gece İçine çıtçıtlı body giydirmedim. Dün gece body giydirmistim terlemiş Bu gece böyle bakalım 🤗
momica badhomian ben de 0.5 tog müslin uyku tulumu verdim sipariş altına atlet veya tişörtle uyutucam bizimki gece kurbaga gibi emekliyor sürekli de bir şey örtemiyorum
Pamukhanim_ momica ben sadece kolsuz zıbın ile yatırdım Eylül’e kadar bu aylarda başlayıp şuan evimiz o kadar sıcak değil 24 ü gördük bugün yakında bende sadece zıbın ile yatırırım
betul97_ momica Ben 24 derecede açıyorum kısa kollu takımla uyuyor üstüne de yalandan ince müslin örtüyorum ama asla istemiyor