momica uyuyan insan üşür. Emzirerek uyutuyorum kızım çok terler emerken. Ama gece terlemez bi daha.Bizim ev en fazla 25 oluyor kışın ve şu ara mevsimde. Hece hep 1 tog ile yatırdım zıbın üzerine giydiriyordum. Bayramda Kv lerde kaldık 27 derece falandı yattığımı oda. Uzun kollu mevsimlik pijama takımı ile yatırdım. Üstüne müslin örttüm