emine098765 benim kardeşim de öyleydi Işın tedavisi gördü İstanbul şişlide Çağlayan adliyesinin karşısında özel bir hastanede ve küçüktü o zaman 5-6 yaşlarındaydı şu an 19 yaşında tekrarlamadı şükür. Tabi ekstra nemlendirici ile desteklendi diye hatırlıyorum kontrole gitti geldi beslenmesine dikkat edildi bol bol güneşlendi yazın bu şekilde tedavisi tamamlandı .