duyguerl emine098765 o kadarını bilmiyorum ama vücudunda bişey yok şuan. Yarın detayı öğrenir yazarım, ama dediğim gibi her doktora gitti bazılarına iyi gelen babama iyi gelmiyordu, deneme yanılma yöntemiyle buldu iğneyi
betul97_ emine098765 Karamürsel de Mecit Karabulut Bitki ve Baharat Dünyası yazıyor internetten bakabilirsiniz
betul97_ ollaluna7 Teşekkür ederim 🌸🌸 Karamürsel de Mecit Karabulut internete yazınca çıkıyor Bitki ve Baharat dünyası diye oradan ulaşabilirsiniz sanırım
aynak emine098765 tedavi kremler sürüyor , kürler kullandı, fayda etmedi stresten uzak durmak gerekiyor, kortizonlu iğneler vuruluyor eşim yaptırmıyor kanserli hastaların tedavisinde kullanılıyor diyor sonra yine çıkıyormuş,
Mavigokyuzu emine098765 şu an tedavi uygulamıyorum, yaklaşık 9 yıl önce iğne tedavisi gördüm hastalığımdan kurtuldum. Kuru havalarda ya da doğumdan hemen sonra sivilce kadar minik çıktığı oldu bir kaç tane onu da nemlendirici ile hallettim.
Mavigokyuzu emine098765 raporlu bir iğne, doktor yazıyor zaten. Ben prof Neslihan şendur a gitmiştim. Onunla ilerleyen bir sürecim oldu. İğne kullanırken karaciğer değerlerinin sol sık kontrol edilmesi gerekiyor ve iğne kullanımı süresince gebelik yasak. Metoartcon kullandım ben. Yüksek dozda başlayıp iğnenin etkisine göre azaltıp bıraktı. İğneyle tedavim toplam 1 yıl sürdü
Mavigokyuzu emine098765 her yerimdeydi, kollarım bacaklarım göbeğim saç diplerim. Zaten iğne için vücudunuzun %10 unu toplamda kaplaması lazım döküntülerin aksi takdirde iğne tedavisi yapmıyorlar. Çünkü iğne tedavisi de ağır bir tedavi, ben bir yan etki görmedim ama karaciğeri yorduğu için sürekli kontrol altında olmak önemli
emine098765 Mavigokyuzu cnm bende o iğneyi kullanıyorum 1 aydır kullanıyorum 4 dozu yaptım şimdilik hiç faydasını görmedim ya acaba erken mi daha