Fkiklim Annee1 6 aylıkken 42.5 diye hatırlıyorum canım 3 gun sonra 7 aylık olucak ay uyansın evde mezura var ölçcem herşeyi saglık ocagında kayıtlı unutuyorum gidip o kagıdı alıcam🤦♀️ ama küçük eminim başka hemşire ölçtü bi defa küçük dedi
Annee1 Fkiklim sende bendensin sanırım kendim ölçenler☺️ Bana da yazar mısın canım ölçümü bir de doğduğunda nasıldı baş çevresi
Esraaaae Annee1 ya bende az önce post açtım bu konuda yazan olmadı. Cok stresliyim dün aşı da baktı hemsire gecen ayla aynı ölçüyü söyledi bebeğim 4 aylık 40 cm dedi
Annee1 Esraaaae az önce arkadaşın dediği gibi gerçekten bu tarz postlara çok cevap verilmiyor ya da ben çok takıntılıyım tatmin olamıyorum bişey söylediler mi peki bir de bıngıldağınız ne durumda
Esraaaae Annee1 herseye normal dedi hemşire zaten cok fazla tutmak istemiyorlar o ortamda aceleyle bakıldı boy kilo herseye
Annee1 Esraaaae canım mezura ile kafanın arka çıkıntılı yerinden kaşların üstüne gelecek şekilde ölçüyorum
Annee1 Esraaaae inan bana öyle oluyor elinin altında sürekli ölçüyorsun daha fazla kafayı yiyorsun bıngıldağınızın boyutu nasıl peki küçük mü normal mi