bulutlarinsesi yenianne999 ilk iki yıl dağınık oluyormuş. Hele birde emzirme varsa hepten nanaymış öyle duydum tam bilmiyorum tecrübeli annelerimiz bilir
Ozlemas2020 yenianne999 kızım 7 aylıkken ilk reglimi oldum 1 hafta sonra 9 aylık olacak 2.ci reglimi olmadım daha ben de test yaptım negatif Emziren annelerde 1 sene olmamak ve düzensiz olması normal diye biliyorum
hulya1616 sarsarmakarayi valla aynı durumda olduğumuz için sordum ve geçen de post açtım bunun için bende aynıyım ama benim eşim de açmıyor hiç sanki oda dıgum yapmış 😂kanka kanka takılıyoruz resmen