Hanımlar lohusalığım 40 gün sürdü sonraki ay ise regl oldum yedi sekiz gün sürdü. Ama bir sonraki ay olmadım test yaptım negatif çıktı. Ama endişeleniyorum 3 buçuk aylık bebeğim var olmamam normal mi? Başım da dönüyor bu aralar ama uykusuzluktan olabilir kuzum çok zorluyor atağa girdi sanırım. Doğumdan sonra regl olup sonra kesilen oldu mu? Normal mi bu süreç hanımlar? Değilse tekrar test yapıp doktora gideceğim