Ay senle ayni durumdayiz 🥺 kizim 14 aylik ve ben 6 haftalik hamile oldugumu ogrendimm bendede spiral yok. Korunuyorken oldu şok olduk bizde. Ogrendigim gun elim kolum kalkmadi ben nasil yapicam diye. Yetersizlik duygusu butun bedenimi sardi ama asla aldirmayi dusunmedim cunku nasil benim kucagimdaki bebegim benim canimsa oda benim canim onunda o kucucuk kalbi atiyor lutfen oyle bisey yapma dogunca evet zor olucak ama iyiki aldirmamisim diceksin Allah verdiyse yardimda edicektir bize evlat hasretiyle yanip tutusan o kadar insan varki ne kadar sukretsek az butun zorluklara ragmen mukemmel olmak zorunda degiliz elimizden geleni yapicaz oldugu kadar olucak ama yapicaz Allah vermis bir kere 🤲🤲🤲