agcabay Hayırlı olsun inşAllah🌸
Bende 2. Çocuktan sonra hiçbirşey eskisi gibi olmayacak, oğlum ile ilgilenemem, çok zorlanacağım dedim dedim hep taa ki doğum yapana kadar. Ama yine elimden geldiğince oğlumu aksatmıyorum önce ki ile pek farkı yok yani, kendi bakımıma zaman ayırabiliyorum, uyku bir tık zorluyor ama onun dışında mükemmel birşey bence. İyi ki diyorum
Emzirme konusunda da, bir arkadaşım hamilelikte emzirmeyi bırakmadı oğlunu. Doğumdan sonra bile ilk çocuğu 2 yaşını bitirene kadar beraber emzirdi, ikisi de tosun gibi maşAllah şuan kocaman oldular