gurbetkus uzamış sarılık ise eğer bunun açlıkla alakası yok ama tabiki düzelmesi için sık sık emzirip çişini kakasını sık sık yapmasını sağlamanız gerekir öyle bir ayda düzeleceke bişey değil 3-4 ayı bulabilir benim iki kızımda uzamış sarılık olsu ikiside 3buçuk aylıkken tamamen geçti endişenizi anlayabiliyorum ama bazı çocuklar çok sakin oluyor benim birinci kızım kolikti durmazdı ağlardı neler çektim neler ikinci kızım çok sakindi ilk 6-7 ay böyle sakin olacağını bilsem korkmazdım diyorum şimdi öyle bi sakinlik yani belki kendi huyu öyledir
Siz doyduğuna eminseniz boş yere mama vermeyin bence insanalrda sarılık mamayla geçer gibi bi algı var bu öyle bişey değil tabiki zorda kalırsanız verirsiniz ama gereksiz durumda çocuğun mama almasını saçma buluyorum ben