40 günlük oldu bebeğim uzayan sarılığı var halen düzelmedi. Halen uyuyor halen uyandırmakla geçiyor günler. Kan uyuşmazlığı yok fototerapi alacak değerde değildi hep 8-9 çıktı değerler. Kilo alımı iyi ama son bi iki gündür aktif emme süresi azaldı memede uyuya kalıyor gerçekten şaştım kaldım sadece anne sütü alıyor mama başlasam mı ya uyansa aslında emmecektir ama uyku beslenmesini fazlasıyla etkiliyor 😔meme reddi mi yaşıyoruz onda anlamış değilim