neseozgun Biz 2,5 aylıkken sünnet ettirdik. Açıkçası hiçbir sorun yaşamadık hatta krem falan da vermedi sürmemiz için 2.03 güne toparladı ağlaması vesaire de olmadı tam olarak iyileşmesi bir haftayı buldu bir hafta sonra di
asilhanmoms neseozgun sislik sizde de oldu mu sislik gittikce azaliyor ama doktorumuz bize parmaklarinizla masaj yapin asagi dogru itin demisti onu yapamiyorum cani aciyacak diye korkuyorum
Limoncicegiiiii asilhanmoms 3 buçuk ayda dikişli evde yapıldı 10 15 gün içinde iyileşti teramisin sürdüm
neseozgun asilhanmoms hayır korkma canı yanmıyor ufak ufak yapabilirsin şişlik çok az ilk günler vardı geçti ama biz bir hafta sonrası çocuk cerrahisine gösterdik her şey yolunda demişti çocuk cerrahisine kontrole git için rahatlar
asilhanmoms neseozgun bizimde 1 hafta sonra kontrolumuz var doktorumuzda hergun fotograf istiyor atiyoruz su an icin her sey yolunda dedi insallah hemen iyilesir
neseozgun asilhanmoms geçmiş olsun merak etme zaten acı çekmiyor bir tepki vermiyorsa bir sıkıntı yoktur bir de biz de fotoğraf atmıştık hep bir şey yok diyorsa yoktur zaten temizliğini sadece dikkat etmek gerekiyor