asilhanmoms 48 günlükken klasik dikişli yaptırdık. Açıkçası hiç anlamaz bilmeyen biri gayet sakin geçirdik. Biraz ağladı ağrı kesici şurubu vardı onu içirdim. Bi de doktor bardak filan önermedi büyük bez taktım, her açtığımda verdiği kremi sürdüm. Cuma sünnet oldu pazar bandajını çıkardım. Pazartesi duş yaptırdım ama duştan önce 10 dk şampuanını köpürtüp küvetinde oynattık biraz iyileşmesine iyi geliyormuş. Bir hafta boyunca her gün yaptık böyle iyileşti zaten bir hafta sonunda