betuldenz lutfen yanlis anlamayin ama 2 yasina az kalmiş bir çocuğun artik iletişim yoıu işaret değildir, bu dönemde çocukda jestler azalit daha çok kendini kelimelerle ifade eder,yani demek istediğim diyorsunuz ki işaret etmesi için ne yapa bilirim, artik bir sey yapmayin, 18 aydan sonra zaten çocuğunuz işaretle suyu gostermek yerine su demeli, yani siz o donemi geçtiniz, lutfen cocuğunuz keyfi guzel olduöu donem bir daha baska bir çpcuk psikatrne goturun, yuzde yuz otizmdir demiyor kimse size ama artk siz de goruyorsunuz ki bariz bir gerilik var, bu geriliği şimdi ortadan kaldrmaszaniz sonra çok gec oıir, kimse sizin anneliginizi sorgulamoyor, çoğumuz cocuöunz için geç olmasin diye konusyor, ama siz insanlaro burda tersliyorsunuz, bir post actiniz insanlar size yardimci oluyor, hosunuza gitmeyen yorumlara hadi yuru falan yapoyrsunuz , yaptgnz doğru bir davranis deöil, boyle ne kendinize ne de bebeğinze yardimci olamazsinz