Mavigokyuzu
Sizi çok iyi anlıyorum, benim de kızım 5 yaşında ameliyat oldu. O süreci yaşarken ne kadar zorlandığınızı ve ne kadar endişe ettiğinizi çok iyi tahmin edebiliyorum.
Çocuğunuzun nefes almasının rahatlaması, uykusunun düzelmesi, sık hastalanmaların azalması ve hatta yeme içmesinin bile değişmesi gerçekten en büyük rahatlama oluyor. İyi ki zamanında müdahale edilmiş, sonuçların bu kadar olumlu olması da iç açıcı.