simseklivekalpli Özelde yaptırdık, şikayetleri sık hastalanma, uyku apnesi, horlama, burnundan nefes alamama, artık son süreçte iştahsızlık şikayetleri vardı. Son muayenede kuşakta sıvı da birikmeye başlamıştı, doktor ilerleyen süreçte işitme kaybına mahal verebilir de demişti. Yani geniz eti bizi çok zorlayan bir durum olduğu için ameliyat dediklerinde de direnmedim açıkçası doktor doktor da gezmedim çünkü o zamana kadar ki hastalık ve şikayet süreci beni çok daha üzmüştü. Doktorumuz da doçentti. Açıkladı süreci, sağolsun dediği gibi atlattık, yani ameliyat oldu gerçekten ferahladık hep beraber