hilal858 kucukgel1nn 2 aylıkken başladım eline çıngırak vermeye 😅 ince saplı çıngırak var iki ucunda da top var içleri dolu onu rahat tutuyor şuan 3 ay 17 günlük kucağına peluş oyuncak felen koydugumda kavramaya başladi.çıngiraklar kalin saplı olunca tutmuyor
hilal858 kucukgel1nn başta bırakıp duruyorlar ama sen ver gitsin eline tutuştur bir gün oluyor tutuveriyor.🥲 Benimkide başta zorlandi ama oyalansin diye erken başladım ben
aylisinannesi Zamanını tam hatırlayamıyorum ama 5 aylıkta tam tutuyordu sanki 🫢 bu günler hızlı geçiyor unutuluyor demişlerdi doğruymuş simdi 1 yasındw