fleease kucukgel1nn Aynı şeyi merak ediyorum bu ara, ne zaman bilinçli tutma başlayacak acaba. 3 gün sonra tam 3 aylık olacak oğlum.
queen14 kucukgel1nn bebeğim 5 ay 4 günlük öyle bi aklımı başımdan almışki bunu okuduktan sonra düşünmeye başladım ve ne zaman bişeyleri tutmaya başladığını hatırlayamadım 😪🫣
00998 kucukgel1nn ya şöyle doğduğunda kendisi biberonu tutuyordu🥹 tam anlamıyla 3 buçuk aylıkta tuttu.
umos_ kucukgel1nn 3 ay 6 günlük 🥲 birşeyler tutmaya başlıyo minik minik ama onları da elini yerken birlikte agzına götürüyo😅 daha çok hışırtılı kitapları tutuyor 😅
suheyliii kucukgel1nn her çocuk farklıdır. Ama bi 5-6 aylık olsun bilinçli bir şekilde tutar. Şimdiden ona gösterin meraklandırın onu bişeyler sallayın biraz daha zaman geçince 5. Ayın sonunda tam tutar diye düşünüyorum.
queenofrose kucukgel1nn dört buçuk aylık .uzanıp dokunmayı öğrendi. Elinin tersiyle falan dokunuyo. Tam tutma yok henüz
Seherr_ kucukgel1nn Valla 8. Buçuk aylık olduk, şimdi tutmasın diye peşinden koşuyoruz. Bu günlerin kıymetini bilin😬😬😬