Kızlar biz bi iki ay içinde tatil düşünüyoruz . Bebeğim 9-10 aylık olacak o zamanlar . annem bebeğime bakmakta çok yardımcı oluyor sağolsun. Ve diyor ki bebeği bu sene götürmeyin kendiniz gidin kafanız dağılır dinlenin . Seneye götürürsünüz zaten bu sene anlamaz ve size sıcakta çok zor olur keyif alamazsınız diyor . Eşim de farketmez diyor . Ama işte vicdan azabı yaşar mıyım , çok özler miyim tatilden tad alamam diye korkuyorum . Sizin düşünceleriniz nelerdir bu arada bebeğim anneannesini çok seviyor yani alışkın zaten annem haftada bir ya bize gelir ya bebeğimi alır dinlendirir bizi.bi yandan mantıklı geliyor bu sene ek gıdasıydı , uyku düzeniydi biraz zorlar gibi geliyor .kafa dinleme tatili olur 4-5 gün diye düşündük . Kıbrıs veya yunanistan diye düşündük. Bu arada anneme kendimden çok güvenirim gözüm kapalı emanet ederim bebeğimi. Szin düşünceleriniz neler yanlış mı yapıyoruz . Aranızda bebişsiz tatile giden oldu mu? ( lütfen linçleyecek olan yazmasın bebeğim normalde de anneannesini sevip alışkın olduğu için böyle düşünüyoruz ).