aryabebek473_ 2,5 yaşında iken bırakmıştı oğlum benim de, benim oğlum da emmeye aşırı düşkündü emerek uyurdu, ben bunlardan ziyade artık süre sebebiyle kesmiştim . Bir müddet oğlumu hazırladım (azaltma ile maalesef başaramadım) oğlum artık abi olacaksın abi olduğunda büyüdüğünde sürün tadı ekşi gelecek diye vs, tabi bu süreç 1 ayımı aldı önce psikolojik olarak hazırladım. Sonra tam 2.5 yaşında olduğu gün karbonat sürdüm emdi, bi yüzü buruştu, aa ekşimiş mi dedim, oleeeey abi oldun büyüdüün diye abartılı bir sevinçle kutladık, o gün bunu kutlamak için sevdiği şeyleri yaptık bol bol, gerçekten ekşidi mi diye bir iki test etti o gün. Akşam uykusuna geçerken emmek istedi tabi emerek uyuduğu için, ekşidi ya abi olduk büyüdük diye açıkladım tekrar sürdüm denedi, sonra sarılıp ninni açıp dinleyerek uyuduk, gece uyandı istedi gece de sürdüm büyüdük diye uykusunda da söyledim, hiç tepkisi ağlayarak olmadı. O gün bitti meme bizim için. Bir daha istemedi.