aryabebek473_ ben 22 aylıkken kestim fazlasıyla meme bağımlısı idi.
Ve sadece memede uyuyan bir bebekti, sabır tasini surdum gördüğü gibi zaten igrendi ve çok ağladı cok zor gecti bizde duygusal yonden zorladi en cok da beni. 🥹🥹
Belki çok klasik olacak ama evet ilk bir hafta çok zor ama sonra geçiyor alışıyorlar🌷