Mom_87 büyük ihtimal bu düşünceleriniz uzunca bir süre de değişmeyecek. kızınız her hırçınlaştığında, zorladığında kendinizi suçlayacaksınız, ben de öyle yapıyorum çünkü istemsiz. Ama şöyle bir gerçekte var ki bu yaşın da özelliği bu. Bir yandan kendini ispatlamaya çalışıyor, onun da fikri istekleri var. Ve paylaşması kardeşiyle paylaşması gereken bir anne babası 🥲 daha bu istekler olmadığında nasıl davranması gerektiğini de bilmiyor. Bunu ben de sadece sakin kafayla düşündüğümde aklıma getirebiliyorum. Diyorum ya , o kadar bilgi günün yorgunluğunda, koşturmacasında, panik anlarında veya kaygı durumlarında yok olup gidiyor benim içinde. Ben de o ani durumlarda bilgilerimi uygulayamıyorum. Birdahakine bu şekilde değil şöyle yapayım diyebiliyorum sadece ve elimden geldiğince uygulamaya çalışıyorum tabi bir yandan çocuklar büyüyor. Evet çok çok zor, ama kendinize de çok yüklenmeyin. Siz elinizden geleni yapıyorsunuz. Sürekli acaba yapamıyor muyum derseniz güzellikleri kaçırırsınız. Unutmayın tüm zorluklar geçecek yerini güzelliklere bırakacak inşallah 🙏 Güzel düşünelim güzel olsun 🙂