duyguaksoy sancarmom lefties markasından epey şey aldım şort tişört tayt gibi günlük kullanım için. Şık yazlık zaradan aldım bi kaç parça. Yine de eksik bitmiyor. Ayakkabıda çocuk için en iyisi bence adidas. Lacoste denedim pişman oldum 1 ayda önü açıldı
sancarmom duyguaksoy Bende oradan sepet yaptım cok guzel ve fiyatlar çok makul. Adidas nike var bizdede dogdugundan beri kullanıyoruz
aycaunalsimsek sancarmom çoktan hallettim ben. Mango/ Zara/ H&M alıyorum genelde. Kasım indirimlerinde yazlık ürünlerini almıştım. Şuan 18 aylık, Zara’nın 24 Haziran da başlayacak indirimi bekliyorum 😂🥲
sancarmom aycaunalsimsek Bende onu bekleyeyim ya ama en azından park için ev giyimi lcwye bakacagım :(