beybitolat Pazara gitme şansım var ama mahalle pazarlarıda var çevrede o yüzden pek bişey bulacağımı sanmıyorum sosyete pazarı var bulunduğum semtte oda magazadan pahalı oluyor . Kotonun kız ürünleri güzel erkeklere pek birşeyi yok onlinede sezon sonları aldıklarım olmuyor beden bulamamışım almak için 3-4 yaş almışım hahahhaha 😅😅