koalamomy eşim muhaberede o çalışma ortmanı seviyor görev falan olmadı hiç daha
hastane çok yetersiz doktorlar eksik ama yeni hastane yapılıyor sağlıkocağı var. Bize lojman çıkmadı bu sene tekrar başvuru yapacağız 1+1 şeklinde oluyor taburun içinde lojmanlar büyük bina.
Evler genelde eşyalı bizde o şekilde tuttuk eşya getirmedik yolları biraz sıkıntılı yüksek bir bölge olduğu için boş evlerde var ama dediğim gibi küçük köy yeri öyle düşünün çok beklentin olmasın bacım günü geçirmeye bakacaksın Allah yardımcınız olsun benimde 6 aylık ve 4 yaşında çocuklarım var bir şekilde idare ediyorum