elfnurs batmanda yaşıyorum 1 sene oldu biz geleli merkezde yasıyoruz küçük bi şehir buyuk sehırden geliyosanız fazla bı beklentınız olmasın merkezde mahallelere gore kıra degısıyor 35 de var 15 de calışma şartları guzel jandarmaysa 24 24 8-5 cok sıcak malabadı hasankeyf ıkı üç park bi ıkı tane piknik yerı 2 avm var ama magaza pek yok içinde