glsmbrnl kesinlikle atakum
Hem herşey mevcut hem sahili çok güzel
Samsunluyum,İstanbul’da yaşıyorum
Her sene mutlaka atakuma uğrarım
Evleri bile harika 🥲
Onun harici 19 Mayıs da güzel
Ve Samsun merkez de fena değil
Hayırlısı olsun inşallah sizin için❤️
Benim yerime de bolca pidesinden yiyin
Çakallı menemeni
Manda kaymaklı lokumu
Ve ballı baba dondurması 🫠🫠🫠