namkoll glsmbrnl canik ve ilkadımı çok beğeniyorum ben. Çok güzel bir yere çıkmış tayininiz hayırlı olsun
Nacafa glsmbrnl bafra baya büyük imkanları güzel ilçe olmasına rağmen avm si de var mma iş konusunda inanılmaz zor
sevalbz glsmbrnl çok güzel bi şehir ama biraz pahalı atakum çok güzel ama en pahalı ilçesi de orası gezilecek çok yer var sahili yeter zaten
Nacafa glsmbrnl biz oradayken 24 24 dönüyorlardı şu an nasıldır bilmiyorum. Evet aşırı olay oluyor ilk zamanlar baya şaşırıyordum nasıl bu kadar yoğun diye
glsmbrnl Gzd3264 şu an bizim kaldığımız yerde bile kiralar 17-18 orda da 20den başlar haliyle 🫠 inşallah güzel ilçesine düşer uygun bi ev buluruz biraz rahat oluruz tek temennim
Dlk55blt-rdvn glsmbrnl küçük şehirler de bile kiralar 20 den başlıyor artık yani en azından samsundaki evlere değer