gizem1111 Seryy_ Eskişehir’den gidiyoruz bizde merkezi güzel biraz pahalı ama sosyallik olarak sağlık olarak çok iyi bi kaç ilçesi merkeze çok uzak bizim uzaktı mesela oralar çıkarsa biraz zor olabilir
Seryy_ gizem1111 merhaba hayırlı olsun sizinde 🌸 hangi ilçesiydi acaba sizin? Eskişehir’i severim güzel yer ama dediğim gibi tek tereddüt ettiğim uzak ilçeleri iştee nasip artık 🫢
2242 Susamtanesimoms ben zonguldakdayı ama muşa çıktı çalışma yönünden 24 çalışıyorlar merkezdeyim bu arada kira yönünden daha doğrusu her yönden çok pahalı bi şehir nemli bölge yani her Sokak aynı caddeye cıkıyo çok merdivenlidir 5 senedir burdayım cok şükür bu sene gidiyorum
gizem1111 Seryy_ Mihalıççık bizim en uzak ilçesi merkeze ve yolları da kötü bi de han diye bi ilçesi var orayı duymuştum kötü olarak diğer yerler güzel diye biliyorum
gunesbaby Susamtanesimoms memleketim Zonguldak ilçe Çaycuma orda doğdum büyüdüm bizim de Erzincan çıktı. Hakkınızda hayırlısı olsun Çaycumayı tavsiye ederim 🤲🏻
gunesbaby Erzincan yolcusuyuz, İzmir’de 6 yıl kaldık çok güzel geçti yıllarımız umarım herkesin tayin yerleri hayırlısı olur
nesemom gunesbaby merhabalar hakkımızda hayırlısı olsun bizim de izmir çıktı siz neredeydiniz memnundunuz sanırım biraz bilgi verebilir misiniz
sencokbiliyon ahfjpeoejdn açıkçası ben sevmiştim Niğdeyi. Nevşehir’e de çok yakın. Küçük ama çarşısı güzel. Hatta biz doğudayız dönüşte Niğde yazacağız ilk sıralara. Hayırlı olsun darısı bize inşallah ☺️☺️