sinem22 sen iyi olacaksın ki bebeğin iyi olsun aşkım aynı benim bebeğim gibi oda 3 aylık canımdan bezdim sigarayı hamileyken bıraktım arada çok bunalınca uyutup o 1 saati sigara kahveye ayırıyorum kimsem yok bırakayım ben mama bir ara verdim sonra vazgeçtim sütü buzlupa atıp verdim eşim gelince ona verdim kendimi odayla kilitleyip kulaklıkla müzik dinleyerek kendime bakmak istedim tabi olmadı aynı evde asla olmuyor ben seni anlıyorum ben içiyorum günde 2 günde 1 sigara yoksa kafayı yerim kendimi iyi hissetmem lazım süt veriyorum ama mecburen içmesem delircem kimsem yok benimde burda üzülme önce kendin iyi ol sonra bebeğin onlar bizi hisseder belki ondan huysuzlar ben artık kabullendim gibi bazen ağlıyorum açıkçası 2 haftadır duş bile alamadım eşimde çok destek olmuyor senin annen de var bırak bir yarım gün süt sağıp git vakit geçir derdim tabi akıl vermek gibi olmasın ben olsam yapardım