zumruduanka160 ay biberona bile ağlama krizlerine giriyor şırıngayı düşünemiyorum bi denerim bakalım. Ne kadar şanslısınız, bizim de kilo alımı yavaş diye mamaya başlatmıştı. Başka bir doktora gittim 1 ay sonra mama da vermiyordum günde 1-2 kez, çocuk 3 aylık gibi gelişimi gayet iyi neden mama veriyorsun bırak dedi ama artık çok geçti maalesef ve alıştı biberona. Doktora uyup mamaya başlatmasaydım belki böyle olmayacaktı biberonla tanışmayacaktı çocuk