ozlm1234 Mamak cebeci askeri şehitliğin orada oturuyorum 19 aylık kızım var. Kızım çocuklarla oynamayı çok seviyor fakat kendimize hiç arkadaş bulamadık 😄😂
nurella0602 silanur Sincan giriş sayılır batı adliyesinin altında oturuyorum 12. Cad diyebilirim gimsaya yakınız
abc1 kadermetehannn çocugunuz kac yasındaaa tanısıp oturabılırızzz aslında yada ortada bulusup bişeyler içeriz
beyzaan Merhaba benimde 4 aylık bir bebeğim var bende çok isterim 🌸 Keçiören de oturan anneler tanışalım kahve içelim görüşelim isterim inşallah ✨
alevekrem beyzaan siz ne taraftasiniz Keçiörenin benimde 15 aylık oğlum var bu tarafta hiç arkadaşım yok