@“ays68” :( yaaa benimde ailem yok, anlıyorum sizi yalnızım diye düşünmeyin lütfen bazen insanın içine bi kasvet kaplayabiliyo ama birbirini anlamak isteyen insanlar var, tatlişte bi kızınız varmış ne güzel size yol arkadaşı 🌺
Bebekle veya çocukla sosyalleşmek zor özellikle de Ankara’yı bilmiyosanız buradan güzel arkadaşlıklar çıkar belki, ilk başta pek hızlı akış olmadı ama birbirine yakın kadınlar birbirini buluyo sanırım artık. Keçiören’de neredesiniz?