ileydaaa her bebek belki farklı seyreder ama bence pes etmeyecekseniz başlayın derim. Eğer pes ederim dayanamam derseniz ne kendinizi nede bebeğinizi yormayın ☺️ bir uyku arkadaşı edinin, yatağına yatırın, uyku arkadaşını verin seninle beraber uyuyacak diyin, emzik kullanıyorsa emziğinide verin, sessiz sessiz konuşarak ben buradayım, sen şimdi uyu yada piş piş hangi seste uyuyorsa artık ee ee de olabilir. Kalkar, yatar, ağlar sakinleştirin tekrar yatırın, tekrar ağlar tekrar sakinleştirin yanında durun yüzünü okşayın poposuna vurun. Sizin bebeğiniz sallamaya alıştığı için unutması biraz zaman alır ama sonunda siz pes etmezseniz alışır ☺️