srcayse ay hiç odada olmamak benim yapabileceğim bir şey değildi halada öyle yapamam heralde 🥲 biz 3.aydan sonra yatağına koyardık, sessiz ses tonuyla piş piş derdik, emziğini verirdik kendi kendine dalardı. Şuan 16 aylık piş piş demiyoruz tabi ki artık, park yatak var bizde yatar kendisi bende bizim yatağa uzanırım, emziğini yataktan çıkartmıyoruz sadece uykuya geçişlerde emzik alıyor uyku aracı olarak biliyor, emziğini alır, uyku arkadaşını da alır bir süre sonra dalar ☺️