Ndderdem Ahsen51 travazolda kortızon var dıye cekınıyorum ya. Travacortla fıto karıstırıp surmustuö geçmedi. Zeytinyağı denıcem gecmezse bütün önerileri denicem bakalım
Yasemin_Almila Mugehan benim kızımın bugün 40 çıktı ayaklarında falan deri döküntüsü var doktor normal dedi bana
Angelbaby Ndderdem başka post açan arkadaşa yazmıştım canım elidel diye krem var öneririm ben çok memnum kaldım
BebekBatur Ndderdem bizim de bacaklarımız tombik sıcakladıkça pişiyo tekrarlıyo 😊 zayıflayana kadar sürecek sanırım