Ndderdem [url=https://hizliresim.com/f75bnb][img]https://i.hizliresim.com/f75bnb.jpg[/img][/url] arkadaşlar geçmiyor bu pişik bebegım tontık bıraz ondan oluyor sanırım. Diz altında eklem yerınde. Ne kullanabılırım. Hametan kullandım bıraz gecıyor gıbı oluyor tekrarlıyor. Normal pişik kremide kullanıyorum. Bir türlü geçmedi
HamzasMomy Ndderdem oraları kuru tutmaya çalış bez falan koy pamuklu. Onun dışında ben penaten pişik kremi kullanıyorum memnunum. Bazende bübchen Marka kullaniyorum
Ssevey Ndderdem Bizimde aynı böyle boynunda oluyo 2 seferdir kilodan herhalde oluyo bende Bepanthol sensidaily var ondan sürüyorum eşim bir sürü numune getirmişti valla iyi geliyo pişik kremi olmamasına rağmen
Ahsen51 Ndderdem hametanla travazolu karıştırıp sürünce geçiyor…bize eczacı öyle demişti tek o şekilde geçiyor pişiğimiz
Xm1 Ay kuzum gecmis olsun pisige en iyi cözüm arko krem habi su yesil tüp olanlar varya onlar . Hemen gecirir
Semanur1elizan Zeytinyağı kullanmanızı tavsiye ederim ben biraz ılıtıp kullanıyorum eğer yoksa bepanthol kullanın şifa olsun yavrumuza 😍
Babybboy Beyaz sabunla yıkayıp iyice kurutun sonra zeytinyağı ve gün içinde havalandırıp fazla kalın giydirmeyin pamuklu olsun. Geçmiş olsun
Ndderdem Ahsen51 travazolda kortızon var dıye cekınıyorum ya. Travacortla fıto karıstırıp surmustuö geçmedi. Zeytinyağı denıcem gecmezse bütün önerileri denicem bakalım
rabia22 Yasemin_Almila fito da güzel bir krem ama yanık kremi gibi kalmış benim aklımda bebeğime kullanmadım hiç ama kullanabiliyor muyuz? Ara ara bacakta olabiliyor bezin lastiği iz çıkarıyor mesela
Alisa58 Ndderdem sudokremmm bire bir benim kozımdaaa bıngılll bongıll onu sürüyorum hemen geçiyor sukur
rabia22 Ndderdem biz bepantol kullanıyoruz pişik olmadı hiç ama pişik olmadan ara ara sürüyorum ben bezler ne kadar hava alırsa alsın rahatsız ediyordur diye düşünüyorum 🤔
idil1990 Ndderdem ben eklem yerlerine hergun arko krem suruyorum yesil tup olanindan cok faydasi oluyor et et ustune bindigi icin hep kizariyor
Omerberat Ndderdem ben resmi açamadım ama benim oğlumun da pipisinin yanında olmuştu.travacort iki günde bembeyaz yaptı.ice bur tabaka sürüp deneyebilirsiniz
Ndderdem BebekBatur bende ıncıa ve bübchen kremleri var. Kullandım gecıyor gıbı oluyor gerı tekrarlıyo bugun daha da kotu olunca bı sorıyım dedım
BebekBatur Ndderdem bizim de bacaklarımız tombik sıcakladıkça pişiyo tekrarlıyo 😊 zayıflayana kadar sürecek sanırım