duyguozgl1 ah canım benim oğlumda çok hareketli 10 aylıkken başladı yürümeye, kıpır kıpır asla durmaz, TV ünitesine çıkar, mutfak dolaplarını indirir, dışarı çıkarsam arkasından koşmaktan pilin biter, evi zaten hiç sorma süpürsem dua ediyorum.. zor ama gecicek onlara bişey olmasın yeter ki desteksizlik çok zor benimde eşimden başka destek olacak kimsem yok,gurbetteyim zaten yakında olsalar bakabilcek durumda değil kimse.. yani sabır canimmm