Aynıyız,kızım 13 aylık henüz yürümüyor emekliyor,ama o kadat tükenmişşş hiseddiyorumkii,bazen annellik aşırı ağır basıyor,gözümde büyüyor yani ne zamana kadar uyuyamayacağım diyorum,ne zamana kadar bu kadar yorgun kalacağım,ne zaman rahat bir şekilde yemek yiyebilceğim diye düşünmekten aklımı kaçırmak üzereyim.yemek yedirmesi zor,uyutabilmesi zor.bide yetmiyor eşlerde beklenti içinde,oda yetmiyor ev temizliği yemektir bulaşıktır ütüdür çocuktur derken bazen gerçekten robot olduğumu sanıyorum,yapamayacağım artık diyorum ertesi günü yine aynı.bazen kahvaltı hazırlamak bile ağır geliyor.yapmak istemiyorum o derece yorgun uyanıyorum.