Fotografları ekledim : 

Hafif kahverengi lekelenmem olduğu için acildeki kadın doğum doktoruna geldim. Olumsuz konuştu, kesenin şekli bozuk, yolk kesesi normalden büyük, 6 hafta 4 gun gebelik için kalp atışı var ancak kalp atış sesi yok dedi. Aynı durumu yaşayan var mı süreç bundan sonra nasıl ilerler ?