ss_um_ 2 yöntem kullanmak. Örneğin kondom+geri çekilme veya hap+kondom gibi. Burada pek çok kişide eşim istemiyor diyenleri okudum. Benimki sorun etmiyor ama iki yönteme gerek yok dedi bende tekrar hamile kalırsam doğurmam aldırırım diye gözünü korkuttum.
mer_fat Hormonlu ürünlerden uzak durun derim . Sağlığa epey zararı var. Haplar da karaciğer ve böbreklerin düşmanı. Ben de bakır spiral taktırmaya düşünüyorum bu hafta , ayrıca ekstra geri çekilme yöntemine de devam 👍🏻
Niyesordunbucevabi ngizemli 5,5 sene spiralle korundum ek koruma olmadan çok şükür kaza kurbanı olmadan isteyerek çıkartıp hamile kaldım. 3 ay önce taktırdım tekrardan. İnşallah yine öyle devam eder 🤣
Aysun2112 Benim iki gebeliğimde tüp bebek. Eşimde spermler hareketsiz. Hamileyim şimdi ikizlere. Doğumdan sonra ben ne yapacağım onu bilmiyorum. Yani Korunsam mı korunmasammı. Çünkü yıllardır korunmuyorm gebelik oluşmuyor
Zera Seherr_ Ben de ilk 1 hafta kanama oldu sonra 10 ay regl olmadim. Regl olduktan sonra da cok duzensiz oldu bazen reglm bitiyor 5 gun sonra tekrar basliyordu duzene girmesi benim de 1 senemi aldi ama neredeyse cikarttirmaya gidecektim ki duzeldi.
duyguerl evlathersey1305 %50 değil canım spiral %99 koruma oranı. Kol altınında aynı şekilde %99 yani yüzde yüz değil ama kondom dan daha iyi bence
sunaozturk evlathersey1305 tüp bağlamayı hiç araştırdin mı 2. Ye hamileyim artık istemiyorum ama ya istersem sonra bağlandığı için olmazsa diye korkuyorum
evlathersey1305 sunaozturk geri dönüşü olmayan bir yol onu biliyorum bende 3. Yü istemiyorum daha öncesinde eşimle konuşup karar vermediğimiz için doğuma girmeden önce sordular o anlık eşimin kararı nasıl olur bilemediğim için kendisine soramadığım için hayır demiş bulundum