Zera ilk taktırdığım zaman inanılmaz bir kanamam olmuştu 10 gün falan.
Sonra 6 ay regli olmadım şiştikçe şiştim, şiştikçe şiştim.
Hormonsal olarakta çok inişli çıkışlı bir döneme girmiştim sürekli ya ağlıyordum, yada çok sinirli oluyordum.
1 yıl falan sürmüştü yerli yerine oturması.
Siz yaşadınız mı?