pink9 valla benim kızım yiyordu hatta şuan arşivden baktım herşeyin fotoğrafını çekiyordum da 😬 yeşil mercimekli erişte, kıymalı kabak sote, nohut, bezelye (o aylarda ezerek veriyordum ikisinide), pirinç, bulgur pilavı, makarna herşeyi veriyormuşum ya ☺️ tabiki yaptığım porsiyonları bitirmiyordu ama amacım tatması, yemekleri tanıması, bir kaç kaşıkta olsa vitamin almasıydı ☺️ annelik biraz soğuk kanlılık gerektiriyor yapamam derseniz tabi ki ona göre hareket edin siz, ben soğuk kanlı olup herşeyi verdiğim için şuan kaşık kaşık gömüyor yemekleri 😬