pink9 ben kıymayı önce az suda haşlayarak pişiriyordum sonra yemeklerine ekliyordum zaten yumuşacık oluyor boğazından geçmeme ihtimali yok. 16 aylık oldu hala her gün 2 ceviz büyüklüğünde kıyma veririm. Ben hiç bir besinde blender kullanmadım hep çatalla ezdim onun için benim kızım çiğneme ve yutma becerisini çok erken kazandı. Etide 8.aya kadar pirzolayı haşlayıp eline veriyordum suyunu emiyordu, ağzına parçaları geliyordu kimi zaman yutuyordu, öğürüyordu, çıkartıyordu. 8.aydan sonra küçük küçük parçalar halinde verdim. Sade verdiğim zamanlarda oldu, pilavla beraber verdiğim zamanlarda oldu. Yutamaz daha çok küçük dişi yok çiğneyemez diye düşünmeyin bebekler parmağınızla ezebildiğiniz herşeyi damaklarıyla ezebiliyorlar. Yanında olun yutamadığın da bekleyin öğürme reflekleri çok güçlü öğüremediğinde parmağınızı sokup çıkartabilirsiniz. Bazı şeyler geç olunca daha zor oluyor bebeği sıkmadan zorlamadan alıştırmak en güzeli ☺️