3 aydır uğraşıyorum her şeyi kullandım ama iyi gelen şeyleri şöyle söyliyim mustella şampuan kullandık stelo serisi memnun kalmadık Sebamed şampuan aynı zamanda ellerini de bununla yıkıyoruz. Ve kesinlikle bıoderma nemlendirici. Şimdi güneş kremi alacam onu da bıoderma önerdiler